CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Welcome to my blog…1st of all TQVM coz sudi menjenguk ke blog saya yang tidak seberapa ini & menjadi follower saya…..siapa saya…..???? saya bukan siapa-siapa....hehehe……just a simple & ordinary person, saya suka share something yang mengembirakan & suka buat orang di sekeliling saya gembira yang juga boleh membuatkan saya gembira secara tidak langsung...hehehe....Seorang student Komunikasi Kewartawanan USM. Physically, kecik sahaja orangnya….tapi kecik bukan sembarang kecik ek….ini kecik-kecik CHILI PADI tau….hehehe.... Pure sabahan girl & come from east of Sabah .:LAHAD DATU:....hehehe.... Bakal menjadi seorang wartawan & bercita-cita untuk berkhidmat di negeri kelahiran supaya saya boleh menyumbangkan sesuatu yang berguna kepada masyarakat...wahhhh...INSYAALLAH....AMIN…. ~~~

Thursday, October 21, 2010

KEJAMNYA MEREKA....!!!!!!! :-(

.: SALAM UKHWAH :.

runtunnya hati baca Harian Metro hari ni....
cam mo nangis jak.....
folow this link 4 more information
sampai hati dorang buat IBU dorang macam 2.....
9 orang anak x blh jaga sorang IBU jak....!!!!!!
memang 9 jahanam la dorang ni......

bukankah 
SYURGA TERLETAK D BAWAH TELAPAK KAKI IBU....?????
x kan wujud kita d dunia ni tanpa IBU tersayang.....
semoga diri ini d jauhkan dari b'sifat macam dorang ni...
selisih malaikat 44....



makkkkkk......
Di saat kita berjauhan
Rasa ingin ku berlari
Mendakapimu penuh girang
Bak si kecil kehilangan 



aQ sayaaaaaaaannnnnnggggggggg mak aQ

aQ riiiiiiiiiiinnnnnnndddduuuuuu mak aQ
aQ chinnnnnnnnnnnnnttaaaa mak aQ







rindu mak sangat2......huhuhuhu...:-(

No comments:

Post a Comment