CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Welcome to my blog…1st of all TQVM coz sudi menjenguk ke blog saya yang tidak seberapa ini & menjadi follower saya…..siapa saya…..???? saya bukan siapa-siapa....hehehe……just a simple & ordinary person, saya suka share something yang mengembirakan & suka buat orang di sekeliling saya gembira yang juga boleh membuatkan saya gembira secara tidak langsung...hehehe....Seorang student Komunikasi Kewartawanan USM. Physically, kecik sahaja orangnya….tapi kecik bukan sembarang kecik ek….ini kecik-kecik CHILI PADI tau….hehehe.... Pure sabahan girl & come from east of Sabah .:LAHAD DATU:....hehehe.... Bakal menjadi seorang wartawan & bercita-cita untuk berkhidmat di negeri kelahiran supaya saya boleh menyumbangkan sesuatu yang berguna kepada masyarakat...wahhhh...INSYAALLAH....AMIN…. ~~~

Tuesday, October 19, 2010

DEACTIVATE vs ADDICTED.......!!!!!

salam ukhwah......!!!!

aQ da deactivate FB aQ
i'll miss all of this...huhuhu!!!
mo tgk seberapa lama aQ blh hidup tanpa FB
lagi lama lagi bagus
blh ka e2 ya????urrrmmmmmmmm
wait n see la....
 
knp aQ deactivate FB????hehehehe
e2 la soalan yg ramai org tanya kat aQ
rasa macam kena tembak olh senapang gajah jak
lepas sorang, sorang  lagi tanya
n pandai plak 2 wat spekulasi sendri
"ni mesti kes gaduh ngan BF ni"

arghhhh.....
dgn selamba aQ jwb eshhh x da la
saja jak 2....
x mo da hidup ngan FB
saja mo menilai kemampuan diri 
seberapa lama blh hidup tanpa FB
believe it or not???? up 2 u la.....

n skrg aQ addicted plak jadi blogger terhormat ni.....
kadang2 x tau mo post apa.....
coz im still in learning process
tapi insyaALLAH akan ada juga something yg mo d post 2 kan....
sebagai perkongsian kita bersama
sharing is caring right....!!!!!
hehehehehe

p/s : rindu plak mo update FB....hehehehe

No comments:

Post a Comment