CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Welcome to my blog…1st of all TQVM coz sudi menjenguk ke blog saya yang tidak seberapa ini & menjadi follower saya…..siapa saya…..???? saya bukan siapa-siapa....hehehe……just a simple & ordinary person, saya suka share something yang mengembirakan & suka buat orang di sekeliling saya gembira yang juga boleh membuatkan saya gembira secara tidak langsung...hehehe....Seorang student Komunikasi Kewartawanan USM. Physically, kecik sahaja orangnya….tapi kecik bukan sembarang kecik ek….ini kecik-kecik CHILI PADI tau….hehehe.... Pure sabahan girl & come from east of Sabah .:LAHAD DATU:....hehehe.... Bakal menjadi seorang wartawan & bercita-cita untuk berkhidmat di negeri kelahiran supaya saya boleh menyumbangkan sesuatu yang berguna kepada masyarakat...wahhhh...INSYAALLAH....AMIN…. ~~~

Friday, November 12, 2010

Hijrah @ Masihi

.:salam ukhwah:.

pernah x korang ambl tahu bila birthday korang dalam tahun Hijrah???
mesti ramai yg x ambl tahu kan.....
yang kita tahu dalam tahun masihi jak yg setiap thn confirm d ingt....
tarikh keramat la katakan

ni nak kongsi sedikit info....
kalau korang nak tahu bila birthday korang dalam tahun Hijrah



aQ tahun ni sambut birthday 3 kali....
wahhhhh bestnya......hehehehe
4 Januari 2010 bersamaan dengan 19 Muharram 1431 Hijrah
22 Ogos 2010 (dalam Masihi)
n coming soon.............
24 Disember 2010 bersamaan dengan 19 Muharram 1432 Hijrah

sebagai seorang Muslim aQ rasa wajib tahu birthday kita dalam Hijrah @ apa salahnya kita sambut dlm thn Hijrah drpd Masihi........lagi bagus........berkat pun berkat kan....!!!!

apa2 pun e2 terpulang kepada diri masing2....
tepuk dada tanya selera.....





No comments:

Post a Comment