CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »


Welcome to my blog…1st of all TQVM coz sudi menjenguk ke blog saya yang tidak seberapa ini & menjadi follower saya…..siapa saya…..???? saya bukan siapa-siapa....hehehe……just a simple & ordinary person, saya suka share something yang mengembirakan & suka buat orang di sekeliling saya gembira yang juga boleh membuatkan saya gembira secara tidak langsung...hehehe....Seorang student Komunikasi Kewartawanan USM. Physically, kecik sahaja orangnya….tapi kecik bukan sembarang kecik ek….ini kecik-kecik CHILI PADI tau….hehehe.... Pure sabahan girl & come from east of Sabah .:LAHAD DATU:....hehehe.... Bakal menjadi seorang wartawan & bercita-cita untuk berkhidmat di negeri kelahiran supaya saya boleh menyumbangkan sesuatu yang berguna kepada masyarakat...wahhhh...INSYAALLAH....AMIN…. ~~~

Sunday, November 7, 2010

::jantungQ hampir copot::

ya e2 la yg terjadi kepada diri ini pada 27 October 2010(rabu)
1st time rasa perasaan macam 2
jantungQ betul2 macam berhenti bedegup jak
awl2 pagi lagi d kejutkan ngan perkara yang x pernah aq jangka
pagi 2 aq dapat call dari my 1st brother

"ko d mana"
"d bilik la...knp???"
"bapa sakit teruk...muntah darah...kena tahan d hospital"
"biar betul???...bila???"
"tadi pagi...ok la....!!!"

n belum sempat aQ bertanya ngan lebih lanjut dy dah hang up phone....
aQ yg masih belum dapat terima kenyataan terus call my sister tp no answer
then aQ call phone rmh plak n my sister angkat n citer apa yg terjadi....
dy try tenangkan aQ n bg tau insyaALLAH bapa x da apa2
banyak2kan berdoa katanya
n dy suru aQ bg tau kakak2 aQ yg kat KL coz dy x sempat nak call
kalau ada apa2 nanti dy call


aQ ni terus menangis n menangis....
rasa time 2 macam mo balik jak p LD
tapi aQ kuatkan semangat n call my sister yg kat KL....
n of course la dy pun terkejut....


ayahanda & bonda tercinta
tgh hari 2 aQ dpt call dr dorang bg tahu yg bapa da x apa2...
dah masuk air n blh keluar wad...
wahhhh...soooo happy 2 hear that....
syukur ALAHMDULILLAH......


hari 2 mmg hari2 yg sangat sukar bg aQ...but....
im tough enough 2 handle this all....
syukur sangat2 bapa aQ x apa....
sekarang da blh tersenyum sambil menghitung hari untuk berjumpa ngan beliau......


No comments:

Post a Comment